6 نکته جهت بازاریابی
تاریخ خبر: جمعه 24 اردیبهشت 1395 101 بازدید
توضیح کوتاه:
6 نکته جهت بازاریابی

1-      وبسایت اختصاصی: سعی کنید هر وبسایت و یا ولاگ خود را به صورت اختصاصی جهت ارسال مطالب یک دسته ی خاص مورد استفاده قرار دهید. به عنوان مثال یک وبلاگ خود را فقط برای ارسال محصولات مربوط به بخش مقالات ترجمه شده اختصاص دهید و وبلاگ دیگر خود را فقط به ارسال محصولات مربوط به بخش پروژه فراهمکار اختصاص دهید. جستجوگر های معروفی مانند جستجوگر گوگل ارزش بیشتری برای وبسایت هایی که به صورت اختصاصی فقط در یک زمینه خاص فعالیت میکنند قائل هستند. زمینه و محتوای کاری اصلی وبسایت شما باید برای موتورهای جستجوگر معلوم و مشخص باشد.

2-      محصولات با کیفیت: سعی کنید مطالب را به صورت زیبا و منظم و کاربر پسند در وبسایت خود ارسال نمایید. فرض کنید برای خرید یک کالا به سوپر مارکتی مراجعه میکنید و مدیر سوپرمارکت دو جنس با قیمت مشابه ولی با بسته بندی های متفاوت را جلو رویتان قرار میدهد، مطمئناً شما بسته ای را انتخاب خواهید کرد که بسته بندی شکیل و زیباتری را داشته باشد. توضیحات و تصاویر مرتب و منسجمی که شما برای محصولات خود انتخاب می کنید حکم همان بسته بندی زیبا را دارد.

3-      استفاده از تصاویر و رنگ ها: استفاده از تصاویر مربوط به محصول در مطالب ارسالی خود و همچنین بولد و یا رنگی کردن بخش از متن توضیحی تأثیر بسیار زیادی در زیبایی و افزایش احتمال خرید محصولات توسط مشتریان را خواهد داشت.

4-      شخصی سازی مطالب: میدانیم که جستجوگر هایی مانند گوگل ارزش بسیار کمی برای مطالب کپی برداری شده قائل هستند و بنابراین در صورت تشخیص کپی مطالب سایت مذکور را در قسمت های پایین تر نتایج خود به نمایش در می آوردند. تغییر عنوان و متن توضیحی با استفاده از کلمات مترادف، تأثیر بسیار زیادی در خاص شدن محصولات شما و در نتیجه افزایش فروش محصولاتتان خواهد داشت.  به عنوان مثال فرض کنید که مقاله ی ترجمه شده ای با عنوان "راه های تشخیص تفاوت میان اجاناس با کیفیت از اجناس بی کیفیت" در فراهمکار ارسال شده است و شما قصد معرفی آن را در وبسایت خود دارید و با استفاده از این راه حل عاقلانه عنوان این محصول را در وبسایتتان به صورت زیر تغییر میدهید: روش های تشخبص تفاوت بین جنس های با کیفیت و جنس های بدون کیفیت در این مثال در واقع هر دو عنوان یک معنی را میدهند اما با استفاده از کلمات مترادف و هم معنی ساخته شده اند. توجه کنید که تغییر عنوان توسط شما نباید در حدی صورت گیرد که به کل معنای متفاوتی از عنوان اصلی بگیرد.

5-      ارسال سریع تر: بدانیم که موتور جستجوگر گوگل به تاریخ ارسال مطالب بسیار حساس می باشد. به عنوان مثال محصول X را در نظر بگیرید که در توسط دو بازاریاب A و B طی دو روز ارسال می شود. (با این توضیح که بازاریاب A یک روز زودتر از بازاریاب B اقدام به ارسال محصول X نموده است) در نتیجه موتور جستجوگر گوگل محصول ارسال شده توسط بازاریاب A را بالاتر از محصول ارسالی بازاریاب B در نتایج خود خواهد آورد.

6-      مطالب تکراری: موتور جستجو گر گوگل همواره نسبت به وجود مطالب تکراری و مشابه در یک وبسایت بسیار حساس است. در واقع وجود دو و یا  چندین مطلب تکراری در وبسایت شما یک نکته ی منفی و بسیار مخرب خواهد بود

پشتیبانی از تمامی بانک ها-فراهمکار

بالا